پنجشنبه 09 مرداد 1404

منشور اخلاقی کارکنان

 

منشور اخلاقی

 

کلید رمز موفقیت شرکت رضایت مشتری است هنگام ارائه خدمات به این ویژگی پایبندیم.

پرسنل شرکت به عنوان ارزشمندترین منابع به حساب می آیند. بنابراین از هر کوششی جهت آموزش وبهبود کیفی پرسنل دریغ نمی ورزیم.

نظم ، آراستگی ، وقت شناسی ، دقت ، مهارت و آمادگیبرای ارائه خدمت به مراجعین را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود میدانیم.

فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل مراجعین را از بسترهای تعالی خود و شرکت میدانیم.

رعایت احترام ، ادب و نزاکت و عدالت و انصاف را یکی از اصول بقاء شرکت تلقی میکنیم.

ما امانتدار مراجعین خود هستیم ، بنابراین تلاش مینماییم به شیوه مطلوبی حافظ اسرار و مستندات محرمانه آنها باشیم.

تعلقات سازمانی را در خود می پرورانیم و به همکاران احترام می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت مشتری و مردم گام برداریم.

با رعایت اصول اخلاقی و اسلامی در تعامل با مراجعین و سایر همکاران تلاش مینماییم تا محیطی سالم و پویا داشته

باشیم.

تلاش مینماییم با رعایت اصول صرفه جویی و پرهیز ازتجمل گرایی ، هزینه های غیرضروری در استفاده از منابع و امکانات  را کاهش دهیم.

دریافت هر گونه انتقاد، اظهارنظر و پیشنهاد ازسوی همکاران و مراجعین را مشتاقانه ارجنهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خود و شرکت استفاده مینماییم.

تنظیمات قالب